SOME THING IN LIFE HAPPENDS FOR A REASON

Igår var det en finfin dag, började med 2 underbara vänner i stan! Käkade lite kina, kollade lite i affärer och um var det som gällde, jag har världens bästa vänner<3
Efter det stannade jag kvar istan och drog till en finfin pojk och mysde resten av kvällen.
Nu ska jag börja fixa mig lite smått och packa lite innan jag tar bussen ner till kalmar, till mina andra underbara vänner för att fira att Ronskiii har blivit lika stor som oss andra. Mat, dricka, lite spel kanske? och finfint sällskap kommer nog göra det till en väldigt lyckad kväll! ska försöka få till lite bilder som så småningom kan laddas upp här..
Ha en bra dag!:love:

Ibland är livet bara för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0