FREDAGSMYS

Igår var det som sagt rugby! tyvärr gick det inte riktigt som vi hade hoppats på, Vårat tjej lag vann men vi tjejer är ju bäst så det var ingen förvåning?, men sen var det ju kill laget och alla trodde vårat lag skulle vinna även motståndarnas åskådare, men icke sa nicke dom förlora!, Men en vinst var ju iaf värt att firas:)
Så vi drog hem fort som attan efter rugbyn,  åt lite, drack mycket, och fixade i ordning oss. Drog oss ner mot stan mot palace för att dansa loss som aldrig förr, vilket vi också gjorde i ett par timmar innan det stängde klockan 1 och det var dags för att palla sig hem och sova men tanke på skolan dagen efter..
Kvällen på palace bestod av dans på ett fullspäckat dansgolv, förföljning och öron naffsande, men allt blir underbart med mina brudar!<3
Idag är det fredagsmyyyys med min gullfia, vi har precis ätit oss mätta på bakpotatis och nu sitter vi nerbäddade i bäddsoffan framför datorerna och idol, att börja skolan klockan 7 imorgon på en lördag känns inte så lockande. Mina föräldrar kommer ner och kollar på gymnasiemässan imorrn så blir att umgås lite med dom efter innan jag tar bussen hem till arum för att träffa en fin pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0