chill

Har fortfarande inte vant mig vid att gå upp mitt i natten, ska bli skapligt skönt med helg nu borde ta den till att sova ikapp men det har inte jag tid med.
kommer hem vid 16 imorgon, och sen lite senare på kvällen blir det fest, hur jag ska orka när jag har varit uppe sen 2.30 vet jag inte men det ska nog gå, bästa saknade Frida ska nog sova hos mig på kvällen sen med:D, fan vad jag har saknat dig gumman <3
Sen på lördag är det bal, jag vill bara ha min sovmorgon men dom vill att jag ska komma in och fota Jeppe och Lotten, åhhhhh säger jag bara!
Och på Söndag blir det att åka tillbaka hit till Kalmar igen..
Nu sitter jag och Gullan och chillar lite, lyssnar musik och så. Men vi ska snart sova, vi har sagt att vi ska lägga oss 20.00 idag så vi kanske är lite piggare på natten..

"men vadå ska du ha både smör och nutella?, det är ju som att ha smör och grädde", haha du är allt gullig du Gullan :love:

Nä men ska borsta mina tänder nu, gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0