tårtooor

no no det blev ingen triaden för våran del, vi stannade istället i skolan och provsmakade på tvåornas tårtor.
Så började skolan 12.30, åt lite tårta, och sen åkte hem vid 13.25 igen. Inte varje dag skolan ser ut så!

Har precis lagat mat, kyckling gryta och ris fick det bli idag. Och shiiiiiit vad gott det blev ;O, inte för att skryta eller så men jag är riktigt förvånad över att jag är så bra ;), haha!
Ska bara diska lite nu och sen blir det nog att plugga till turismen, måste ringa Angelica och fråga om frågorna för jag fattar så klart  inte, Känner mig riktigt blond ibland..
så blir väll att sitta uppe hela natten och försöka lära mig det sen, suck -.-
Men nu disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0