hos älsklingsgullet!

Sitter just nu hemma hos älsklings Angelica och chillar lite, sitter vid bordet och dricker te och snacka en massa skit. Vi fick ett skratt anfall förut med vi skratta så vi tjöt, tror att vi fick med en del av det på film ;)..

Väntar på att Mathias ska komma nu runt 4 och hämta upp mig och alla mina saker som jag har haft under min 2 veckors bo period här, + cykeln såklart.
När jag kommer hem ska jag cykla och handla, packa upp allt och städa lägenheten. Det är visning på den imorgon så den måste ju va fin så någon annan kommer vilja hyra den, vet inte om jag har nämnt det här men jag har fått en ny lägenhet inne i Kalmar som vi ska flytta till nu i sommar, skapligt fint!

Nä men nu ska vi nog träna på svenskan en gång till och sen är det dags att dra sig hemmåt, skriver med sen! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0