Fredag

Förlåt för den otroligt usla uppdateringen!
Men jag har sovit hos min bästaste fjärtis i 2 veckor nu, har även lagt mig sisådär klockan halv 9 varje kväll, och gått upp tidigt ni vet så jag har inte riktigt haft något liv! Men nu är apu:n över och jag är tillbaks till mit vanliga liv igen..
vad har hänt sen sist då?, förra Fredagen var det fest hos Hanna och blev ganska lyckat faktiskt. Fick träffa min otroligt saknade Frida, det är sjuuuuukt vad jag har saknat henne!. Förra lördagen spenderade jag natten hos Frida och vi hade allmänt mysigt.
Denna helg blir det lite fredagsmys idag, har en hel del antal timmar sömn att ta igen. Igår och Inatt var det Bistro, gymnasiefest så var hemma runt 01.30 och gick upp vid 02.30 så jag har allltså inte sovit ett skit inatt, så det ska bli otroligt skönt att få sova inatt!
Sen imorgon blir det fest i stan, och Frida ska med mig, och så klart är Alex där. Hoppas på en kanon kväll!
Sen på Söndagen blir det att åka tillbaka till Kalmar igen, så jag har en ganska fullspäckande helg.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på program som jag inte har sett denna vecka som mamma har spelat in, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0