18

Har du druckit tills du har spytt? hmm
Sårat någon ? hoppas inte det
Förlorat en vän ? nej (:
Träffat nya människor ? yes
Kysst en främling? nope
Tagit droger ? nävars
Haft en sommarflört ? näe
Gråtit ? jaa
Skrattat tills du har kissat på dig? haha typ
Tältat? nej, inte riktigt min grej
Varit vaken hela natten ? ja typ
Solat ? klart
Badat ? aoh
Haft ett förhållande ? inte vad jag vet om
Gjort dig riktigt illa ? nej
Gjort några nya piercingar/tatueringar ? nope
Läst en bok ? början av en bok iaf (a)
Skickat fel sms med flit ? vem skickar fel med flit?
Suttit vid datan hela natten ? naa inte hela
Näckat ? nope
Solat naken ? nej
Fått utegångsförbud ? haha nej
Sagt "Jag älskar dig" och menat det ? aa (:
Sagt "Jag älskar dig" och inte menat det ? nej
Varit i slagsmål ? nävars
Pussat någon av samma kön ? haha ja
Sjungit högt på ett berg ? inte vad jag vet
Kysst någon i regnet ? näe
Kysst någon i skogen ? naa
Kysst någon du inte borde ? jaa
Tappat rösten ? näe
Varit på festival ? om vis räknas så ja ;)
Gått upp i vikt ? nej
Gått ner i vikt ? tyvärr ja
Brännt dig ? lita kanske (a)
Fått en ful bränna av t.ex. kläder/smycken ? haha jaa
Varit utomlans ? näe
Gjort ett bra köp ? hmm, kanske (:
Tagit upp kontakten med en gammal vän ? nej
Haft skade glädje ? har ja säkert (:
Sovit under bar himmel ? nej
Vad kommer du sakna mest ? allt :p
Har du svarat ärligt på alla frågor ? japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0