Just don't give up, I'm workin' it out!


Åhh vad jag hatar plugg och skolan just nu! har ett arbete i turismen som ska vara klart på torsdag och eftersom att jag inte kommer hinna göra det imorgon så måste jag göra det idag. Me problemet är att JAG FATTAR INTE vad vi ska göra, åhh jag blir så less :(
Mitt humör blir ju inte heller bättre av att engelska nationella proven börjar imorgon, muntligt dessutom. Ska prata en kvart om arbetsliv, hur ska man kunna prata en hel kvart på bara engelska?!

oj nu blev jag helt plötsligt på bra humör för jag kom på att vi börjar inte förns 12.25 imorgon, skööööööönt (a)

Men måste verkligen fortsätta med mitt arbete nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0