I survived!


Oh my good, var ute och övningskörde nyss!, men jag kan faktiskt säga att det gick bra :)
Började lite smått på bruket, sen körde jag lite i samhället vilket var sjukt nervpirrande. Men bilen är hel och pappa och jag lever!

Var ute och fotad innan också, men eftersom att jag är hemma nu så har jag inte min dator för den är kvar uppe i lägenheten, så jag har inget redigerings program på denna data! Så ni får vänta tills på onsdag eller nåt innan ni får se dom,  kan se om det finns någon som jag kan lägga upp utan redigering sen.

nu ska jag se om det finns någon bra film jag kan ladda ner som jag kan se ikväll, är ju ledig imorgon och på tisdag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0